Jak postępować przy zamawianiu towaru?
Aby złożyć zamówienie, należy przesłać nam następujące informacje: info@rotatory-chwytaki.pl
1) Wybrane produkty
2) Wymagana forma płatności (przelew na nasze konto w EUR/płatność przy odbiorze w EUR – w niektórych krajach nie jest możliwa)
3) Imię i nazwisko, adres do fakturacji i dostawy (posiadaczom ważnego numeru NIP – Numer Identyfikacji Podatkowej, faktura zostanie wystawiona bez VAT)
4) Numer telefonu, pod którym może się kontaktować przewoźnik
O realizacji zamówienia poinformujemy e-mailem. Najpierw zawsze podamy cenę transportu i całkowitą cenę zamówienia. Zamówione towary zawsze wysyłamy dopiero po potwierdzeniu.
Przy wyborze płatności w formie przelewu bankowego (zob. numer faktury na fakturze), złożymy zamówienie następnego dnia po otrzymaniu płatności na nasze konto lub po otrzymaniu odpowiedniego potwierdzenia przelewu bankowego.
UWAGA: Nie przyjmujemy płatności za pośrednictwem PayPal ani Xoom. Możliwe jest tylko dokonanie płatności klasycznym przelewem na konto (na nasze konto w EUR – zawsze podane na fakturze).
Do każdego produktu dołączone są następujące dokumenty: instrukcja obsługi, Karta gwarancyjna i oryginał faktury. Wszystkie dokumenty są w języku angielskim.
Współpracujemy z wieloma firmami transportowymi, szczególnie z DACHSER i DPD. Dostarczamy nasze produkty do wszystkich krajów UE. Produkty i akcesoria do 30 kg transportowane są przez spółkę transportową DPD. Cięższe i większe produkty wysyłane są za pośrednictwem spółki DACHSER. Czas dostawy wynosi do 5 dni roboczych, status przesyłki można śledzić online. Prosimy o podaniem nam swojego adresu korespondencyjnego i produktu, który was interesuje, a my przygotujemy ofertę cenową.